jueves, 26 de noviembre de 2015

What to wear: Thanksgiving

Hi girls! Today the people of USA celebrate Thanksgiving, in my country we do not celebrate it, but I think it is a good opportunity to thank you the time it takes to visit this blog and read its contents, I am grateful to share with you this passion that I have for fashion. I thought I could share with you today an outfit that I like and maybe you can wear it. To start this outfit I chose this faux leather pants and a white sweater, then I paired it with white and pink accessories like the handbag, a gold rose watch and a pair of beige boots.

I hope you have a good Thanksgiving Day and enjoy it with the people you love the most.

Kisses, P.

Hola chicas! Hoy en Estados Unidos se celebra el Día de Acción de Gracias, en mi país no lo celebramos, pero me parece una buena oportunidad para agradecerles el tiempo que se toman en visitar este blog y leer su contenido, estoy agradecida por poder compartir con ustedes esta pasión que tengo hacia la moda. Me pareció que hoy podía compartirles un outfit que me gusta y que tal vez lo puedan utilizar. Para empezar este outfit escogí unos pantalones de cuero falso y lo combine con un suéter blanco, lo combine con accesorios blanco y rosado como el bolso, de oro rosa como el reloj y unas botas color beige.

Espero que tengan un buen Día de Acción de Gracias y lo disfruten junto con las personas que más quieren.

Besos, P.

What to wear: Thanksgiving