lunes, 30 de noviembre de 2015

Casually warm

Hey girls I hope you had a great weekend, the month is ending and begins the best month of the year and I think that ii is the month I most enjoy because for me December is a month to be with family and friends and I think we have to have the best of the last month of 2015. To this day I bring you a casual and warm outfit that I love, this time I paired black with camel colors that matched so perfectly that I'm waiting to wear it. I started with a pair of black pants and a black blouse, then I paired it with a wool coat in camel color and added some boots and a handbag in the same tones and finally a hat to give it a chic touch.

I hope you like this outfit, do not forget to follow me on my social networks to follow these outfits

Kisses. P.

Hola chicas espero que hayan tenido un fin de semana genial, ya se acaba el mes y empieza el mejor mes del año y creo que es el que más disfruto yo personalmente porque para mi diciembre es un mes para estar con la familia y amigos y creo q hay que aprovechar el último mes de este 2015. Para el día de hoy les traigo un outfit casual y abrigado que me encanta, en esta ocasión combine el color camel con negro y es perfecto ya quiero utilizarlo. Empece con un par de pantalones negros y una blusa negra, lo combine con un abrigo de lana color camel y le agregue botas y bolso en los mismos tonos y por último un sombrero para darle un toque chic.

Espero que les guste este outfit, no se olviden de seguirme en mis redes sociales para que sigan los siguientes outfits

Besos. P.

Casually warm