viernes, 24 de abril de 2015

Day at the beach

Hi, I hope you enjoy this weekend, I am now on the beach, I came a few days for vacations, so I wanted to make a post inspired to what I wear a whole day in this beach.

Hola, espero que disfruten este fin de semana, yo ahora estoy en la playa, vine unos días de vacaciones, así que quise hacer un post inspirado en que utilizar un día entero en esta ciudad.

For the first outfit I chose what I normally wear to go to the beach, I always choose a loose dress or a romper to cover me under this I wear a swimsuit, I like to wear very colorful ones so it highlights more my tan also some sandals and a hat because it is important to cover from sunlight.

Para el primer outfit escogí lo que utilizo normalmente para ir a la playa, siempre escojo un vestido o un romper flojo para cubrirme, debajo de esto utilizo un traje de baño, me gusta utilizar unos muy coloridos, así resalta más el bronceado, unas sandalias y un sombrero porque es importante cubrirse de los rayos solares.

Day at the beach



Usually in the afternoon we went for a walk around the city to see new places, we go to visit other beaches so I put something more covered. So for this outfit I chose white shorts, which combined with a black tank, sunglasses and a gladiator style sandals. For the hair out of the way is good to use a headband so it doesn't cover the face.

Normalmente en la tarde salimos a pasear alrededor de la ciudad, para conocer nuevos lugares, sabemos ir a visitar otras playas asi que me pongo algo más cubierto. Así que para este outfit escogí unos shorts blancos, lo combine con un tank negro unas gafas de sol y unas sandalias estilo gladiador. Para que el pelo no estorbe es bueno utilizar una bandana y asi no nos cubre la cara.

Beach day

Beach day by outftip featuring a cut-off


And for the last outfit in the night I usually go out with friends to dance so I like to wear a dress and to be comfortable I rather wear sandals and have the hair up so it doesn't bother me and it looks cute. To bring the phone and money and not have to carry a bag I like to use these cases that are wallet too, so you can keep what is necessary.

Y por último en la noche suelo salir con amigas a bailar asi que me gusta utilizar un vestido, para estar cómoda prefiero utilizar unas sandalias y utilizar el cabello recogido asi no nos estorba y se ve lindo. Para llevar el celular y el dinero y no tener que llevar un bolso me gusta utilizar estos estuches que son tipo billetera asi puedes guardar lo necesario.


Day at the beach


I hope you liked this post, let me know your thoughts in the comments

Kisses, P.

Espero que les haya gustado este post, dejenme saber sus opiniones en los comentarios

Besos, P.