Lazy Day

20:24

Hello !! Today was one of those days where I did not mind at all, was very tired and had to get up early for school so I decided to wear wathever I find first, as you know I love to be comfortable so that was the first thing I looked for.  Obviously on a day when I have no idea what to wear I always choose dark jeans because they always drive me trouble so I wear it with a sweater with a phrase that I think makes people with whom you meet laugh and they spread that joy to you, as it was a lazy day I do not want to worry about my hair so I chose a hat and finally those keds that I find really comfortable.

Tell me which is your basic choice for a lazy day in the comments!!

Hope you like it this post!

Kisses, P.

Hola!! Hoy fue uno de esos días en los que no tenía ánimo para nada, estaba muy cansada y tuve que madrugar para ir a clases así que decidí ponerme lo primero que encontrará, como ya me conocerán me encanta la comodidad así que eso fue lo primero que busque. Obviamente en un día en el que no tengo idea que ponerme siempre elijo unos jeans oscuros, porque siempre me sacan de apuro, lo utilice con un sweater con una frase que me parece que hace que las personas con las que te encuentres se rían y eso te contagia a ti esa alegría, como era un día perezoso no me quería preocupar por mi cabello así que escogí un gorro y por último unos keds que me parecen lo más cómodos.

Cuéntenme cual es su opción básica para un día perezoso en los comentarios!!

Espero que les haya gustado!

Besos, P.


You Might Also Like

0 comentarios